Chat Box


Ahad, September 27, 2009

aku jatuh cinta lagi???

aku jatuh cinta lagi....aku pun tak tau kenapa tiba-tiba timbul perasaan ni...


selama hampir 2 tahun lebih aku berasa happy kerana sentiasa single...tiba-tiba perasaan cinta ku timbul secara tak sengaja....

dia hanyalah seorang kawan tapi tiba-tiba pula timbul perasaan cinta....

adakah ini mainan perasaan atau ia sudah ditentukan tuhan???

aku sendiri pun tak tau...

aku rasa betul-betul tertekan kerana hal ni....

aku dah malas nak layan perasaan cinta ni sejak aku kecewa 2 tahun lebih yang lalu...

matlamat ku sekarang hanyalah ingin belajar dan mecari duit saja untuk aku seorang saja....

tapi kenapa???kenapa perasaan ni timbul???

makin dibiarkan makin terasa berat beban yang aku terima.....

sesungguhnya...
aku belum layak lagi untuk mecintai seseorang apatah lagi menjaganya sebab aku sendiri pun belum ada kerja....gaji sendiri, rumah sendiri, kereta sendiri....
inikan nak jaga anak dara orang....

huhuhu...

aku tak ingin jadi seperti mereka di luar sana yang bercinta tapi tiada apa-apa...
seoalah-olah hidup dalam mimpi....ingat setakat cinta saja sudah boleh bagi makan dengan pasangan kah???ingat cinta ni boleh sara hidup nanti bila berkeluarga??? bercinta tapi nak beli hadiah untuk kekasih pun pakai duit ibubapa....

aku tak ingin jadi seperti mereka ni....tiada matlamat...tiada makna...tiada cita-cita...hanya puaskan nafsu saja...

aku rasa betul-betul terbeban...aku rasa ingin bersamanya tapi bila aku ingatkan tentang diri ni yang belum ada apa-apa lagi...aku terasa seperti tidak layak untuk bersamanya....

aku betul-betul sedih....
disimpan dalam hati tapi hati yang terasa sakit...
nak diluahkan tapi terasa tak layak...

aku betul-betul pening...

aku tak ingin dikecewakan lagi seperti 2 tahun yang lalu...
bila aku rasa dialah yang akan menjadi isteriku tapi akhirnya putus di tengah jalan...

aku tak ingin lagi memberikan kesetiaan ku yang akan menjadi sia-sia saja....

tuhan tolonglah..berikan aku petunjuk...
adakah tindakanku ni betul???
nak diluahkan atau dibiarkan saja?????

aku serahkan saja apa yang akan terjadi nanti kepada-MU...

aku betul-betul tak larat sudah nak memikirkannya.....

kenapalah cinta ini menyakitkan.....

huhuhu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan